havvakaratas_09 Arkadaşlar kadrolu hizmetliyim yeni girdim işe 24 .haftadan 32 haftaya kadar idari izin veriyorlar mı hakkımız var mı
Annesionu-yer havvakaratas_09 bütün memuriyetlerde var diye biliyorum ben. Aile hekimimden bir rapor aldım 24 haftalık gebedir diye onu kuruma verdim
Biryigitannesi havvakaratas_09 24den sonra idari iznim başladı 32 den sonra da iznim devam ediyor evden çalışıyorum 24. Haftadan beri ben işe çağırmadılar her yerin durumu farklı olabilir
neslihan0558 Evet , ben kullandım . Yalnız 32 . Hafta çalışabilir raporu alamıyorsunuz. Çünkü madem çalışabiliyordun neden idari izin kullandın derler kamu zararına girermiş . Bende 32. Hafta doğum öncesi izne ayrıldım şu an 35+3 haftalığım
havvakaratas_09 neslihan0558 Allah Allah çok ilginç yanı ben 24 den 32 kadar alsam 32 den sonra çalışmicam mi 😊
neslihan0558 havvakaratas_09 evet yani benim kurumum ona karar verdi . İdari izinli olmasaydım alabilirdim ama çalışabilir raporu
baby3_ neslihan0558 kurumunuz nedir bizde alınıyor ben ikiz gebe olduğum için almadım arkadaşım aldı o mesaiye gidiyor