Bebeğim normalde canımı acıtacak kadar çok hareket ederdi karnımın bir tarafı yükselirdi yanlarıma kaburgalarıma vururdu hareketi acıtırdı bile ama sabahtan beri gözlemliyorm çikolata yiyorm muz yiyorm soluma yatıyorm çok cansız bir iki kıpırdıyo o kadar ona da çok dikkat etmesem hissetmem bile normal mi sizce yaşayan var mı