Kadriyeorhn İyi akşamlar ikili teste sorun çıkınca amonasentez yaptırmaya karar verdik ama riski yaşayan veya iğne çok ağrı yapıyor mu acil bilen varsa yazabilir mi
25moonlight-2021 Kadriyeorhn amniyosentez yaptırdım. Benimde tarama testim yüksek çıkmıştı. Hatta amniyosentez yerine nifty yaptıracaktım ama doktor amniyosentez için hazırsan alalım dedi falan. Öyle aman aman bir acısı yok iğne ilk girince hafif bir yanma oluyor
suloz Ben yaptırdım canım 16. Haftamda . Hiç ağrı sızı olmuyor sadece bol bol istirahat öneriliyor sonrasında
Kadriyeorhn suloz teşekkür ederim yaptırdım evet hiç korkulacak birşey yokmuş ve sonuçları da aldık çok şükür sıkıntı yokmuş 🙏🙏🙏🙏