Anne06_ merhaba, geç döllenmedir üzme kendini ,benim ilk gittiğimde kese bile görülmedi rahim duvarı kalınlaşması olmuş birde kan testi hamile olduğumu gösteriyordu geç döllenme dedidoktor benm hesabımla 9cu haftaydı ama doktor larin farklı oluyor ☺️ ikihatlfta sonra da keseyi gördük 11ci haftada kalp dinledik olumlu düşün 🍀 ordadır merak etme