Adonis01 Bugün aldım arkadaşlar . Çok tereddüt yaşadım ama iyi ki aldım 😁 Belki psikolojiktir , bilmiyorum ama ilk günden nemlendirdi sanki göğüs uçlarımı 😁 Düşünenler en azından siteden aldın bugün indirimde . Hepimize Allah hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏☺️
Gebe10 Adonis01 canim ben 36.haftadayim 1 haftadır kullanıyorum. Kesinlikle hem nemlendiriyor hemde benim göğüs uçlarımı çıkardı. Bende şiddetle tavsiye ediyorum .
KubosM Adonis01 Doğumdan 20 gün önce kullandım. Geçen hafta doğum yaptım kullanıyorum ve gayet memnunum canım
ayazmomm Gebe10 göğüs uçlarınızı nasıl çıkardı acaba benimde öyle bir sorunum varda etkiliyse bende alayım
mineu8 Gebe10 dur birden heyecanlandim simdi gercekten gogus uclarini cikartmaya faydasi oluyor mu? ilk kizimi uçları genis ve biraz iceri donuk oldugu icin 20 gunden fazla emziremedim eger faydasi olursa alirim ben de daha 25.haftadayiz erkenden baslarim 😁😁
selon Vethek01 Evet ama 37.haftadan sonra öneriyorlar. Göğüs ucu kremi ve kapakları öncesinde kullanabiliyorsunuz. Ben 36dayım şu an. Ebem haftaya başlamamı istedi.
Buss_ Kullanan arkadaşlar hangi markanın kapaklarını aldınız acaba? Bende araştırıyorum indirimde almak istiyorum ama kararsız kaldım
Gulsah91 Buss_ ebebek baby mom çok iyi göğüs ucu çatlağı olan uçları çıksın isteyen hamileyken kullanmaya başlasın bence
Adonis01 ib_21 Benim göğüs uçlarım çok kuru olduğu için bugün başladım . 32+6′yız . Ama ben de ne zamana başlanması gerektiğini bilmiyorum aslında
Adonis01 zeynepbalci Ebebekten mağazadan aldım ben . Trendyolda yada başka sitelerde de indirime girerse aklınızda bulunsun
ib_21 Adonis01 ben 22. Haftaya girdim bi göğsümün ucu dümdüz😅 acaba hep böyle mi kalacak diye korkularım var 🙈
zeynepbalci Adonis01 ah ah arıyorum ama yok indirim filan hiç bi yerde çok pahalı kaybettiğime yanıyooom 😰
Aycahappymom ib_21 benimde normalde dümdüzdü şu an 15. Haftadayım tişörtleri sutyensiz giyemem yani uçları cok fena çıktı 🙈 masaj cok iyi geliyormuş diye okumuştum
Gebe10 Ben silvernurse aldım kızlar. Doğuma 4 hafta kala kullanmaya başlayın ben öyle basladim . Ve düzenli kullanın. Doğumdan önce bu kadar işe yarıyorsa doğumdan sonra çok daha etkili olacağını düşünüyorum. Hemde krem kullanmanıza gerek yok . Bebeğiniz krem emmek zorunda kalmaz . Ben 179loraya almıştım. Şuan indirimde 149 liraya gördüm e bebekte ve jokerde