Gngr_33 Merhabalar güzel anneler bu kadar çabuk doğum hikayemi yazacağım aklıma gelmezdi. 36+4 de güzel kızım geldi :) hamileliğimin 7. ayına kadar çok çok rahattım sanki hamile bile değildim . Son iki ay mide yanması kabızlık ve huzursuz bacak sendromu beni çok yordu 26 ocak sabah 4:12 de tuvalete geçtim yatağa girdiğimde uykusuzluk vardı biraz 10-15 dk sonra su gelmeye başladı önce çiş sandım ama değil bayağı bir akıp gitti kalktım baktım durmuyor hafif kanda gelmiş eşimi annemi uyandırdım hemen duşa geçtim hazırlandım 5:30 gibi hastaneye gittik .nst ye bağladılar sancı ağrı hiçbiri yok bende ama sürekli su gidiyor nst de düzenli sancı çıkıyordu ebe 2 defa açıklık var mı diye baktı hiç yoktu .doktorum 9:30 gibi geldi son 1 saat sancı hissetmeye başladım doktorum da muayene edince 1-2 cm var dedi beklemek istersen normal doğum için çok uzun sürer ve suyun da bitmiş bebek için tehlikeli olabilir dedi ve sezaryenle doğumu kabul ettim . 2 630 kg doğdu minik yavrum.Şimdi tam bir hafta oldu öpüp koklamaya doyamıyorum.Darısı sizlerin başına inşallah 🙏
nur94_ Gngr_33 bende 6 gün oldu normal doğum, normalde bebekleri çok severim ama hayattan soğudum çok kötü durumdayım hep memede tuvalete bile zor gidiyorum uykusuzluktan ölücem artık ve hep ağlıyo he çocugumu çok seviyorum ama çok zorlnıyorum
Erkekannesi41 Ya böyle süprizli doğumlar çok hoşuma gidiyor bende bugün 36+4 üm 🙈 sağlıkla büyütün inşallah gözünüzaydın
EbrKzlky nur94_ geçicek bu günler, sizi emdikçe sütünüzü çoğaltıcak ve doymaya başlıcak, yavaşça uzatıcak emme süresini, uykusuda düzene girer merak etmeyin. Yardımcı olacak kimse yokmu yanınızda yıpranmışsınız biraz ama kendinizi bırakmayın
Gngr_33 nur94_ ne güzel normal doğum olmuş sizin ben ameliyatlı düşünün yani olacak okadar sağlıklı olsunlar da 🙏 çok bekledik onları 🤗
Gngr_33 merenimo çok sağol canım 🙏 çok şükür öyle sorunlar olmadı ciğer geliştirici iğne yaptılar ama