Hiranurecrin Merhaba güzel anneler merak ettiğim birşeyi sormak istiyorum. Göbek sivri olunca erkek yuvarlak olunca kız derler doğrumu sizce .tahminleri alalimmm
Mervensn1 Hiranurecrin hurafe diye düşünüyorum karnım sivri arkadan hamile olduğum belli olmuyor bile neredeyse ama kız 🌸😂
Ayseege6156 Hiranurecrin alakası yok bu yine eski insanların uydurduğu batıl şeylerden biri 😅 benim erkek gayet yaygan bi göbeğim var
Susamcan Hiranurecrin benim öyle sivri, top gibi erkek bende inanmazdım ama ne bilim kız bebeğe hamile görünce de inanmaya başladım 😂
Hiranurecrin Mervensn1 işte çevremdeki hamilelerin genelde öyle olduğu için inanmadım değil açıkçası 🤷♀️😊
Happymam Hiranurecrin ama keşke sivri olmasa komik duruyor bedenim zayıf sadece sivri bü göbeğim var🤒🤣
Susen-merve Hiranurecrin benimde karnım sivri arkadan hamile olduğum belli olmuyo oğlum olcak Allah nasip ederse
Gamzesanlioglu Hiranurecrin bilmiyorum ama benim sadece göbeğim var arkadan hiç bişey belli değil hiç bir yerim şiş değil 8 aylık hamileyim oğlum olcak Allah’ın izniyle 😊
istanbuldabiranne Hiranurecrin Benim göbeğim de çok sivri değil çok yayvan da değil.2 kızım var onlarda nasılsa bunda da öyle🙄.Allah nasip ederse oğlum olacak.Bu durum karın kaslarıyla alakalı bi durummuş.Rabbim gönlünüze göre versin.🤲
Hiranurecrin istanbuldabiranne amin canım rabbim bağışlasın. Benimde iki.kizim var bende 14+4 haftalik hamileyim ama cinsiyeti öğrenmedik henüz iki kızım var birde oğlum olsun isterim açıkçası 😊
istanbuldabiranne Hiranurecrin Aslında hamilelik belirtilerinden anlayabilirsin.Ben tahmin etmiştim bu sefer farklı olduğunu.Mesela ben 2 kızımda da doğurana kadar kustum.Bu sefer 13-14. Haftada kesildi bulantılarım.Ben erkek olduğu için diye düşündüm tabi net olarak bilemeyiz☺️