Gamzecanli Hanimlar meraba. 36 haftalik olduk oglusumla🤗🤗 Meryem ana otunu kullanan yada nasil kullanilacagini bilen var mi. Yani soguk suya mı ılık suyami atilacak. Suyu otun uzerine mi dokecez. Hangi dualar okubacak. Bilgisi olan var mi ??
Byby99 Gamzecanli ben kullandım 4 cm açıklıkla gittiğim hastane de 45 dakika da tam açıklıkla oğlumu kucağıma aldım 🥰 2. Gebeliğim hazır da bekletiyorum 🥰🥰 ne soğuk ne sıcak su, ılık suya koyuluyır. İçilmez diyorlar ama ben doğuma giderken Bi iki damla içmiştim.
Minnosunannesiii Gamzecanli normal suya koy canım ne soğuk ne sıcak çamurlu olduğu için içilemiyor ama içebilirsen bir kaç damla içersin bi kişi dua okusun üstüne o suyla beline masaj yapar gibi ovalasın
Esmanindunyasi Gamzecanli insikak suresi felak nas ihlas meryem suresi fatiha ayetel kursi birde kolay dogum icin “Sümmes Sebila Yesserahu” Ayetinin Türkçe Okunuşu: Summes sebîle yesserah(yesserahu). Türkçe Meali: Sonra yolu ona kolaylaştırdı. Bunu dogum esnasonda surekli okumak hizli ve kolay dogum saglar otu buyuk kaseye koyarsin kasilmalarin baslayinca normal icme suyuna tum dualari okununca o suya koyarsin bir yudum icersin allah kurtarsin tek avazda
Gamzecanli Byby99 biz mi yapiyoruz canim yoksa baskasina yaptirsakta olur mu. Cnku ben unuturum keisn korkudan hycandan 😀
Gamzecanli Minnosunannesiii Minnosunannesiii sancı baslayinca yada suyun gelince atiyoruz degilmi suya
OzgeAlya Gamzecanli Çevremde gördüğüm ve duyduğum kadarıyla doğuma girince mrryem ana otunu suya koyuyorsun açılıyor tabi seninde acilman oluyor, doğumdan çıkar çıkmaz da Meryem Ana otunu sudan çıkarıyorsun kapanıyor 🥰