Merhaba kızlar allahın izniyle bebeklerin kalplerini duyduk 5+4 te fakat doktorumuz öyle çok konuşan anlatan biri değil daha çok sağlıklımı ona bakıyor tüp bebekle hamile kaldım 🐣 yalnız hocamız bizi 2 hafta sonra muayneye çağırdı sizinde doktorlarınız çağırmışmıydı acaba ne için çağırıyor bilsi olan varmı ??👼🏻👼🏻