Firdevsc Merhabalar.. Doğuma bir hayli az kaldı sezaryen olacak haliyle ve hangi anestezi yöntemini tercih edeceğim konusunda kararsızım. Sizce epidural anestezi mi yoksa tam anestezi mi daha iyidir?
Gamze122 Firdevsc bende beklım şurda merk ettıgım konu bnmde belden vurulan igneden tursıyorum ilk dogumum olacak hatırlısı ile ikizlerimle
Byby99 Firdevsc valla hiç sezeryan olmadım ama olsam epidural seçerdim sanırım doğum anına şahit olmak için. Genel anesteziden uyandıktan sonra çok ağrı oluyormuş diye duydum bilmiyorum ne kadar doğru
sulexx Firdevsc merhaba canim bebegim makat gelis oldugu icin ben de cuma gunu insallah spinal anestezi ile sezaryen dogum yapacagim. doktorum spinal anesteziyi onerdi bana. Kimisinde cok bas agrisi yapiyormus kimisinde yapmiyormus bildigim kadariyla
Betul_02 Belden iğne daha iyi bn sezeryan oldum bebegim doğunca görebildim hemen ayrıca belden iğne vuruyolar ama hiç hissetmiyosun bn hiç acı duymadım😊
Firdevsc Betul_02 bende çok istiyorum doğduklarında görebilmeyi ilk hamileliğim ama bir yandan da tereddüt ediyorum işte 🙈 ben kadar sürdü peki ameliyat ?
Betul_02 Firdevsc bebek hemen çıkıyor da bnde yarım saat sonra gibi bı sürede çıktım diye biliyorum hiç korkmanıza gerek yok 20 yaşında anne oldum şimdi ikinci bebeğime hamileyim Allah’tan bişey olmazsa inşallah yine sezeryan olacam ve çok korkmuyorum
Mehad4446 Benimde ikinci sezeryanım olacak bencede kesinlikle spinal.bebeginizin çıktıktan sonraki ağlama sesini duymanız ve onu o an görmeniz cok duygusal anlar yaşatıyo insana🥰
Mehad4446 Firdevsc ikisindedebelden uyuşturuluyo ama epiduralde ilaç verilen kısıma kateter yerleştiriliyo sonrasında tekrar uyuşturmak gerkirse diye. Spinalde enjektörle direk ilaç yapılıyo çekiliyo enjektör.Sezeryanda spinal tercih ediliyo zaten.
baby3_ Firdevsc bence doktorunla gününü karar verdikten sonra konuşmalısın. Sonuçta bünyemiz farklı. En iyi kararı doktor verecektir