Snm_snm Hep merak etmişimdir doğuma giderken normal kıyafetle gidip orda mı pijama giyiyoruz yoksa direk pijamalarla mı gidiyoruz😄😄
miraninannesi1 Snm_snm normal kıyafetle gidiyosun hastane önlüğü giyersin zaten pijamalar doğumdan sonra giydiriliyor 🥰
Rumeysa10 Valla güldüm ya allah razı olsun normal gebelik kıyafetinle gideceksin sağsalim doğum yaptığında da picamanı giyeceksin depentaktıktan sonra