Sevoeco25 kızlar 2 gün gerekme olcak testler negatif regal de yok günü gününe olan ben kafam Allak bullak eşim hamile gibi davraniyo napcam ben ya
058elf Sevoeco25 stresten gecikme yaşıyo olabilirsin belki canım bi kaç gün bekle eğer olmazsan bu kez kan ver
Asyarslan Strese girme canım regl gelecekse de gelmez❤️ En güzeli kan testi varsa illaki çıkar. Geç döllenme vs varsa diye. İnşallah pozitif görürsünüz🙏
miraninannesi1 Sevoeco25 Geç döllenme, beklenen yumurtlama tarihinin herhangi bir nedenden ötürü daha geç başlaması durumunda meydana gelir. Gebeliğin oluşmadığı durumlarda, geç yumurtlama olduğunda adet tarihinin başlaması da gecikecektir
Sevoeco25 Happybsrn kuzum bide eşimle bana ilaç verdi dupbaston adetten 15 gün sonra kullan dedi çocuk tutunsun diye bide bunu adet olmayanlar için veriyolar kafayı yicem
Happybsrn Sevoeco25 evt duydum onu ama o aynı zamanda bebek varsa da onun tutunmasına yardımcı oluyormuş bende anlamıyorum 🤔
Kubra3525 Sevoeco25 düzenliydi adet 1 hafta geçti yaptım pozitif çıkmıştı biraz daha bekle geç döllenmede çıkmıyabilir
Tugcekkkkk Sevoeco25 bne de günü gününe olurdun ama bazen 3 ya da 4 gün gecikme olabiliyor canım. İnşallah gebesindir 🙏
aydinaleyna61 Sevoeco25 stres yapma kafana takma rahat ol bence herşey olacağına varır ben 7 haftalık gebeyken öğrenmiştim onun öncesinde testte de kanda da çıkmamıştı