Mine Oh alsınlar alsınlar.. Bakma bende bi hevesle aldım şimdi bekliyorum.. Nisan da doğacak 1.5 ay giyicek zaten aldıklarımı o yüzden indirimden alayım geri kalanı diyorum.. Hastane çıkışı 3 tane aldım bile düşün.. Ama Mevlüt takımını filan indirimden alayım diyorum..