yasemin333 Su_ada Reis çok kötü bence isim değil lakap gibi erkeklerin birbirine kullandığı bir kelime gibi kaba duruyor.
Bybars Su_ada reis diyince aklıma köşe başı çocuklarının birbirine söyledikleri kelime gibi çağrışım oluyor bence birazdaha araştırın derim 🥰
mutluaile11 Reis diyince aklıma biri geliyor neyse o konuya girmicem şimdi 🤢 zevk ve görüş meselesi 🤷🏻♀️
Martha Su_ada kötü bir isim değil de, özel değilse özellikle reis birinin adı mı ☺️ aklıma aşk yeniden dizisindeki zeynepin babası geldi. Derune Derune Şevket reis babacuğum ☺️
NefesDeniz Su_ada Reis isimden ziyade erkekler arasında bir lakap söylemdir ama bilemedim eşinizle bi konuşsanız mı?