Casperella_09 liseden beri teşhis konulmuş anksiyetem var geçen sene iş stresi yüzünden bir ara pantik atağa çeviriyordu ucundan döndüm terapiyle ilaçla falan 🤭 Bebek olduktan sonra kafa yapım acayip değişti ama, daha pollyannacı geçirdim bu süreci sadece işte bebeğin sağlığı hakkında kaygılarım oluyordu doktora çok sık gitmediğimiz için ilk zamanlar. Ama anladığım kadarıyla anksiyetesi olsun olmasın herkes bunu yasıyor hamilelikte, su an 35. haftam bitmek üzere, doğum yaklaşıyor malum lohusalık depresyonundan biraz korkuyordum bi de evde asla yalnız kalmayın vs gibi seyler okudum bunu yazan da doktor yani😑 Annemle babam geldi yanımızdalar, doğum öncesi ve sonrası yalnız olmayacağız eşimle insallah öyle öyle rahatlattım kendimi. Anksiyete ile yıllardır savaştığım için artık biraz olsun kontrol etmeyi öğrendim diyebilirim