Nurishh 34te oldu benim belimden ve kasıklarımdan hafif ama geçmeyen ağrı doktora gittim, kasılmalar açılmayı tetikleyebilir diye erken dogum riskim oldu ve nst de görünen sancılara göre doktorum tedavi uyguladı şimdi 35 oldum ilacları kullanıyorum bıraktığımda sancım oluyor 36 -37 ye kadar götürsek bebişi iyidir