co2041 Ben mozaikte Telal Doğruel’e gidiyordum,ilk doğumum da orda oldu.Çok kalabalık ve muayene de çok hızlı olup bitiyordu bıraktık.Mustafa Seveni tavsiye ederim çok iyi bir doktor ve benim gebeliğimin risklerini o gördü.Şimdi mecburen araştırma hastanesinde profa gidiyorum.