Zehra_001 36+5 haftalık hamileyim doğumum 38. Haftada olacak normalde. Ama stresten mi bilmiyorum midem bulanıyor iştahım kapandı çok gaz sancıları oluyor, beyaz akıntım arttı. bunlar erken doğum belirtileri mi?
Ezgirella Zehra_001 bende 36+5 im . Dün gece iç çamaşırımda ıslaklık vardı biraz ama akıntı gibi değildi. Bugün de kasıklarımda ağrı var sabahtan beri biraz bu doğum belirtisi mi bende bilmiyorum .