En çok düşündüğüm bu konuydu. 7.5 aylık hamileyim herşeyi aldım ama bir pompa konusunda kararsızdım. İnternette ve çevremde o kadar farklı yorum varki insan kafası karışıyor. Ama sonunda kendı kararımla ebebek den indirimli lansinoh tekli elekrıklısınden aldım. Fıyatlar gerçekten güzel inmişti.
yeni geliştirilmiş çiftli lansinoh a da cok baktım. Ve çalışanlara sordum. Son çıkan olduğu için fiyat olarak internete göre fazlaymış. Sebebini sorduğumda daha iyidir dıyor çalışanlar bıle cok bılmıyor farkı :) aslında bakarsanız bıraz para tuzağı gibi bazı şeyler. Anladığım o ..
çalışan bir bayan olmadığımdan, ve mochinin süt toparlayıcısı da bende mevcut olduğundan teklisini tercih ettim.
hemen hemen her markanın hem iyi hem kötü yorumları var. En iyi marka diye bırşey yok. Neyse artık iyisiyle kötüsüyle görücez. Oyuzden benım gibi kararsızsanız kafanızdakı bildiğinizi yapın yoksa cok karışıyor 🤣Umarım mennun kalırım. Kullanan varsa yorum yazarsa cok sevınırım.