Bugün sonuçlarımı almaya gittim , şekerim çok şükür normal çıktı , Hepatit B için birçok test vermiştim çok şükür onlarda temiz çıktı 🤲🏻 Kan uyuşmazlığım var 28+2 günlüğüz , doktor iğne yapalım dedi acile gönderdi acile indim , tansiyonum ölçüldü evraklarımı içeri verdim doktor tekrardan muayene edicek dediler tamam dedim , bi gittim çatala çıkmamı söylediler hiç beklemiyodum 🙈 çıkmak istemediğimi salı günü kontrole geldiğimi söyledim doktor acile geldiysen alttan muayene olman gerekiyor dedi , olmak istemedim ve sağolsun ısrarlarıma dayanamadı bikerelik karnından bakiyim dedi çok iyidiler muayene etti NST ' ye bağladılar ayiyy kızlar doğum geldi aklıma heycanlandım , sonra iğnemi yaptılar 😊 çok iyi ilgililenler zaten doğumada acilden giriliyormuş görmüş oldum doğumu sordum 36 haftadan sonra acilden giriş yapılcak dediler kan tahlilleri vs . Yapılcakmış , kovid testi yapılcakmış ertesi gün gidip gün alıcakmışım ( benim zorunlu 2 nci sezaryen ) yani demem o ki allah iyi insanlarla karşılaştırsın 🙏 Çok soran vardı bilgi vermek istedim 👍