byzza16 Kızlar coledan damla kullanan varsa nasıl kullanıyorsunuz aç mı tok mu ? Ben bugün aç kullandım sonra da çıkardım midem bulantı. Tok karnına içen var mı ?
Tugba__- byzza16 merhaba ben kullanıyorum tok karnına doktorum ekmeğine damlatirsan daha az bulantin olur dedi daha kolay suyla biraz daha bulantı yapıyor
Pkosendrom byzza16 canım ben yemekten hemen önce bir bardak suya 3 damla damlatıyorum içiyorum. Bana ishal yaptı ayıptır söylemesi
Hafise byzza16 aç kullanan ilk defa duyuyorum eczacı bana da 10 damla damlat suya yogurda ekmege elmaya istedigine dedi bende genelde ara ögünde yogurda damlatıyorum bulantım da olmuyo o zaman