Hepinize merhabalar 2015 yilinda hamile kaldim isteyerek ve hamileligim hep sorunlu gecti neyse 41+2 de normal dogumla oglumu gucagima aldim normal dogum hikayem 2cm aciklikla basladi 10 gun boyunca 2cm aciklikla gecrdim gunleri ta ki bi sabah sancilarim baslayana kadar apartopar hastaneye gittim ve yatisim yapildi sancilarim nst de cikiyordu fakat beni cok bunlatmiyordu hafif hafif vuruyordu sabah 6da yatis yaptm zaman gecti oglen sonu saat 4 oldu aciklik 4cm anca oldu aksam ve yavastan sancilarim artti (buarada surekli alttan acikliga bakip durdular ) acilmam yavas ilerliyordu gece boyu sanci cektim susuz kaldim ac kaldim bana sezeryana karsi hicbirsey yedirmediler bi kase corba haric az az da su icmeme izin veriyorlardi mahvalmustum 2gum ac kaldm diyebilirim neyse sabah oldu ben sanci cekiyorum tabi aciklik 7cm yok cok yavas ilerliyor neyseki suni sanci verdiler saat 1bucukta artik acilmam tamamlandi ve dogum gerceklesti tabi o kisim da cok kolay degildi ama sukur dogurabilmistim buraya kadar sorun yok her kadin gibi acisiyla tatlisiyla normal dogumu gerceklestirebildim gelelim sonrasina dikislerim yapildi beni odaya aldilar bebegimi getrdiler yataga yattim aman allahim bu nasil bir üşüme titriyorum ve yatak resmen sallaniyor benim ateşim 40 gecmis kalp atisi yukselmis tansiyon firlamis bilincim bulanik apar topar butun hemsire ebe doktor ne varsa basima toplandi herseye bakildi icerde biseymi kaldi bobrekte bi sorunmu var gibisinden ama yok sonra acil yogunbakima cikarildim ama nasil agliyorum öleceğim heralde dedim tek korkum evladima doyamadan gitmek ablama emanet ettim yavrumu tabi benimle birlikte hepsi agliior ve şoktalar neyse yogunbakimda hersey kontrol altina alindi kendime geldm karnimi doyurdum mis gibide uyumusum o yorgunlukla ertesi sabah normal odaya alindim ve 5gun antibiyotik tedavisi gordum (kanimda emfeksiyon varmis buyuzden ates falan yukselmis ) iyilestim Allahima sukurler olsun evladimida buyuttum simdi 6 yasinda bidaha dedim asla cocuk yapmam 1tane yeter buyuk konusmusum Rabbim nasip etti korunurken hamile kaldim suan 9haftalik hamileyim simdi siz olsaniz 2. Normal dogururmuydunuz sezeryanimi tercih ederdiniz (sezeryandan cok korkuyorum buarada ) bana bi akil verin doktorumla bu konuyu daha komusmadim konusucam insallah coook uzun oldu nolur kusura bakmayin simdiden tesekkurler cevaplarnz icin 🤍