MiniCooperAnne Arkadaslar Merhaba. Esenler Avicenna Hastanesinde dogum yapn arkadaslar var mi? Var ise tecrubelerini cok merak etmekteyim. Benim de dogum mart ayinin ortasi, fazla zamanim kalmadi dogum icin.🙄 Simdiden Hepinize cevap icin tesekkur ediyorum.💕🤰🏽🤱🏽👼🏾