Mayisgelini yok daha önce şade içtiğim de oldu kaşığa döküp içmiştim kokusu filan yok ama yağ olduğu İçin böyle daha rahat içiliyo. Suyun içine döküp içme hep bardakta kalıyo yağ. Ekmeğin içinde de yağ çiğniyor gibi oluyo ben tahin helvasının üzerinde hiç yağ hissetmedim