Gokceemrah Troidlerim yüksek çıkıyor kan tahlillerimde bebeğime bi zarari olur mu ilac kullanamıyorum midem bulanıyor hemen küsüyorum 🤮
Damlahtp Gokceemrah doktprumuza göstermediznmi sonuçları, ilaç kullanmamak troid için bebeğe çok riskli, mutlaka doktorunuzla görüşün ilaç kullanın bu hiç ihmal etmemeniz gerek birşey
Hayalizlerim Gokceemrah normalde kullanılmalı bebek için de zararlı kullanılmaması ama senin haftan baya geçmiş o yüzden bişey olacağını sanmıyorum ama yinede doktoruna danış kullansan iyi olur zaten küçücük ilaç ağzında olduğunu bile anlamadan suyla gidiyor hemen miden bulanmaz bunla yani