Zeynep0606 benim göbek altı kasık üstü o çizgi var ya orda ciddi ağrılarım oldu 2-3 gün doktorumu aradım haftaya göre normal mi yoksa görmeli miyim sizi diye, o da normal görünüyor ama yine de gel yarın bakalım dedi o sırada çıktı su fazla olduğu oysa bı önceki kontrolde 2li tarama olmuştu normaldi 🤷🏻♀️ velhasıl iğne ve fitil kullandırdı, atıl davran mümkün oldukça uzan dinlen dedi. Bebiş iri dedi ama kilo-boy olarak detay vermedi şu olmalı ama bu gibi değil de, çap vs ölçümü yapıyorlar ya boyu uzun hafta olarak da bir hafta öndeydi o kontrolde. Bugün gittiğimizde de yine aynı irilikten bahsetti, 28+4üz bugün ama bebeğim 29+6 çap ölçümünde. Şöyle de bı handikap var, bebeğin iriliğine dair, sıkıntı yok dedi zira ben 1.83üm eşim 1.86 anne babaya bakınca anormal değil bebek erkek hem de gen diye bişi var dedi 😂 bakalım, şimdilik kontrol altındayız. İnşallah sıkıntı yaşamayız, hiç birimiz.. Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah vakti zamanında 🙏🏻🥰