dorukcumbebisim hic uzulmeyin 24.hafta izne ayrilirken bile kendi pantolonlarimla ise gidiyordum herkes izne ayrilirken bebek yok ne izni dedi, 32.haftaya geldim artik ama hala bir kiyafet almadim masallah bebegin gelisimi de yerinde. Annem de toplam 8-9 kg almis biz 4kg dogmusuz abimle 🙈 bebegin gelisim skntisi olmadikca hic uzulmeyin, her gebelik kendine has ☺️ Ama bu haftadan sonra yavas yavas buyuyor 9.ayda elbet kocaman olucaz biraz daha bekleyin 😉