ErsiNuray Bernat cok şükür iyiz.bebegimde bnde 22 haftamda kanamam durdu içteydi zaten. Normal bi rutine geçtim hamilelikte ama bebeğimin bobreginde kist cikti detaylida ona kcanm.sılıyo insallah kaybolur oda kendilinden
Kayasbht ErsiNuray tekrar hastaneye git canım kanamanın geçmediğini söyle . Rabbim hayırlısı ise yavrunu sana bağışlasın
ErsiNuray Kayasbht geçti kuzum şükür 22 haftamda durdu kanama. Şimdi 26 haftalik olduk bebegimde bnde iyim sukir hep yattm 22 haftaya kadar