Merhaba güzel anneler ve anne adayları 😍 Beni en iyi sizin anlayacağınızı bilerek yazıyorum. Psikolojik olarak sürekli bebeğime birsey olacakmış gibi geliyor. Arkadaşım yakın zamanda iki bebeğini karnında kaybetti. Bende de tam bir travma oldu bu durum. 11 haftalık olduk. Düşük tehlikem var daha da geçmiş değil. Sürekli ultrasona girip bebeğimin iyi olduğunu bilmek istiyorum 😌 Sanırım paranoyak olmaya başladım 😔 Bir tek ben değilimdir böyle korkan dimi bana yardım edermisiniz 😟