Kubra79 İlk aylarımda folik asit kullandım sonra hiç bir şey yazmadılar 22+4düz. Hiç ilaç , aşı vs kullanmadım kullanmıyorum bu normal mi ?
yelizyeliz Kubra79 bende sadece elenatal kullanıyorum şuan. Eğer kan değerleriniz normal ise doktorunuz gerek görmemiş olabilir
pamuktenlim Kubra79 canım normalde 3.ayda folik asiti bırakıp demir vitamin devit 3 hatta gerekirse magnezyum veriyorlar istersen doktoruna sor
mlkkk Kubra79 sağlık ocağında aşı takibiniz yapılmıyor mu bu haftalarda ilk aşınızı olmanız lazım tetenoz aşısı galiba.Ayrıca eczaneden omega3 multivitamin gibi hamileler için vitamin kapsülleri var sorup alabilirsiniz zaten doktorun verdikleri de ilaç şirketlerinin çeşitli hediyelerle doktora önerttiği devlet ödemediği ilaçlar eczaneye danışarak da alabilirsiniz 😊
Mvi Kubra79 evet vitamin yaşıyorlar genelde dvitamini Demir felan kullanmayanlar besinle dengeleyen var doktorunuza danışın
Kubra79 pamuktenlim sormadım ama oda yaZmadı Pazartesi günü gidicez o zaman soracağım ama ne zaman kontrole gitsem bebişin çok iyi sağlıklı çok hareketli diyor o yüzden olabilir mi acaba
Hlme-26 pamuktenlim evet bunları kullanmak gerekiyor değerlerin normal olsa bile yediklerin yeterince karşılamadığı için ek takviye kullanmak gerekiyor
Mvi Kubra79 onunla alakası yok bazı doktorlar vermiyor kan tahlili ihtiyacların ağrıların oluyor mu vs göz önünde bulundurması lazım
plakayerli Kubra79 devlet hastanesi mi özel hastane mi merak ettim. Bi de en son kan tahlilini ne zaman verdiniz
Kubra79 Mvi ben maşallah sabah kalkıyorum ağzıma bir şey atıyorum ya yatana kadar bu devam ediyor fare gibi gözüm neyi görürse yiyorum 😂
Mvi Kubra79 sağlıklı beslenmekte önemli sürekli bi şeyler yemek yerine ben kullanıyorum ek vitamin cünkü kalsiyum vitamin hepsini bir karsılayamayabiliriz o zaman bizim depomuzdan kullanacağımızdan gider sıkıntı çekeriz kemik ve diş yapısı olsun herkesin seçimi ama ben de arada aksatıyorum ilacları sürekli kullanmamak bana göre sıkıntı.
Aze7307 Hiç olmasa multivitamin kullanın derim , çünkü yediklerinizden eksikler varsa bu şekilde tamamlanıp bebeğe geçer buda gelişimi için iyi olur şahsi fikrim , yinede tabiki siz danışın doktorunuza 🥰
Kediannesi123 Kubra79 aşı olmanız gerekiyor sağlık ocağı ile bir an önce iletişime geçin. Birde multivitamin Demir ilacı kullanmanız lazım normalde ama doktora göre değişiyor demekki
Mavilotta Eleviti standart yazıyorlar. Aile hekimi bile yazıyor. Dr ise daha özellikli bir vitamin önerebilir ama decavit ya da elevit bunları önceden sağlık ocağı direkt eline veriyordu ilacı. Kimsenin yazmasına gerek bile yok canım kendin al iç vitamin kullanmalısın. Mesela benim kabızlık şikayetim var o yüzden doktor bana hem probiyotik hem balık yağı içeren prenatal life diye bir vitamin yazdı elevit kabızlık yapıyor diye buna geçtim. İstersen elevitle birlikte marincap special balık yağı da içebilirsin.balık yağı da önemli beyin gelişimi için. Ama özel ilaç bu dediklerim elevit dışında.
2prensannesi2008 Kubra79 2 tane hap 1 tane damla 1tane şurup kullanıyorum ayreten tiroid hapım var şurubu bn istedim öyle yazdı diğerlerini kendisi verdi
1_minik Kubra79 biz 5 haftalıkken folik asit başlattı doktor , şimdi d vitamini verdi sanırım omega vs dedi balık yağı da başlatabilir.aile hekimi de takip eder aşınız var dedi ama ne aşısı sormadık. Bence de doktor gerek görmemiştir ama genelde folik asit herkese veriliyor gibi
Attent Kubra79 ilk tetenoz aşını olman lazim ve devit 3 damla vitamin falan genelde butun hamileler kulaniyor sen sor doktoruna özelikle aşı cok onemli canim
Ozge5500 Kubra79 biz de 20 haftanin icindeyiz vitamin omega hersey icinde olan bi hap , devit3 damla , bide demir ilaci kullaniorm ayriyetten de gecen hafta saglik ocaginda ignemi vuruldum 😊🤷♀️