kalben_duam valla ilk gün göbeğe baskı yapıp o pis kanı çıkarmaya geliyor hemşire ⅔ defa geldi sonra bi de daha rahat boydan sonta takılı oluyor zaten nerdeyse akşama kadar o çıkmıyor bi de 2 saatte 1 idrar yapılması gerekiyor elbise daha rahat oluyor ameliyat yerin ilk gün acıyor çünkü öbür gün de sabah doktor ameliyat yerine bakmaya geliyor sonra taburcu olunuyor yani pijamayı giymeye gerek duymadım bunlardan dolayı.