Mihri1 canım hic kafana takma bana da 3 hafta demislerdi 2 hafta ileri yada geri olması normalmis zaten ben 1 hafta sonra tekrar gittim 2 haffaya düşmüştü duzenli beslenirsen yoluna girer benim vitanim ilacımı değiştirdi doktor ilacini göster doktoruna belki değiştirir ve bana bol bol havuc suyu icmemi söyledi dokyorlar 3 ayri doktora gittim 3 de bol bol havuc suyu ic dedi kagi meyve sıkacağın varsa sık surekli ic ama doktoruna sor öyle ic kafana takma çünkü kafana takinca cocuk gelişimi de etkileniyor her söylediklerini kafaya takatsak ooo oooo isimiz is