Kızlar merhaba son adetim 5 Ocak erken gebelik testi yaptım ve iki testte pozitif çıktı kan verdim değerim 459 çıktı doktor kaç haftalık olduğunu söylemedi bende heyecandan hiçbişey soramadım hatırlamıyorum ne konuştuğumuzu sizce değerm nasıl ve kaç haftalık doktor kadın doğuma yönlendirdi bundan sonraki süreç nasıl ilerliyor neler yapmam lazım direk özele mi gitmeliyim ilk hamileliğim hiçbir şey bilmiyorum yardımcı olur musunuz