Lazerin epilasyonun zararı yok ama senin kasılmana sebep olduğu için hiçbi doktor önermez dermatolojidir bunun ana dalı mesela o dahi önermez çünkü o kasılma ile düşük yada doğumu tetikleyebilirsin. Yoksa lazer ışınları sadece kıl köküne kadar epilasyonda öyle ilerleyebiliyor bebeğe zararı budur 😊 bende yaptırmıyorum canımı şuan acıtmaya hiç değmez sadece jiletle kısaltabiliyorum zaten göbek iyice şişince altları bile alamıyosun🙁