Sultan77 Gebelikte hiçbir genetiklik olmamasına rağmen cücelik sorunuyla karşılaşıp Doğumdan sonra sağlıklı bir şekilde kucağına alan oldumu aranızda lütfen cevap verin
Umay6060 Sultan77 ben Google da gezerken cok okudum birine de demişler aynı şekilde doğumunun sonuna kadar. Doğurdugunda hiç bir sorun görülmemiş. İnşallah aynı sonu yaşarsın canım benim
Sultan77 sumeyye60 her gittiğim doktor aynı şeyi söyledi şuan 8 ayımdayım 4 ayımda öğrendim böyle bir sorun olduğunu