Elifbc Merhaba, 33. haftadayım son birkaç gündür aşırı derecede ödem başladı. Ödem sorunu yaşayanlar neler yapıyorsunuz geçmesi için nasıl çözümleriniz var :( Benim özellikle sağ ayağım ve bileğim balon gibi..
Seymacem Elifbc benim de sag ayağım çok şişiyor ayakta cok fazla durduğum da oluyor genel de ayağımın altına destek yapıyorum buz tutuyorum o şekilde iniyor bu arada bende 35+3 olduk
Tugceonur Elifbc bol su için 🌸 Ayaklarınızın yatarken bir iki yastık yükseltin , çok ayakda durmayın , ayaklarınızı buzlu suyun içerisine koyabilirsiniz birde doktorunuzu bilgilendirin ki protein kaçağı durumu varmı ona bakılsın 🌸
Mennu Elifbc ben 37 deyim ama 34 gibi basladi ayaklarım falan hadi neyse de ellerimde olmaya basladu benim de maalesef bol su ve az tuz yemekten başka yapcak bişey yokmus doktorum oyle dedi. Doguma kadar böyle devam
esraMom1 Elifbc tuzu azaltın canım bol bol su için çok dikkat edin ödem gebelikte kulak ardı edilmemeli Rabbim sağlıkla kucağınıza versin🤍
Elifbc Seymacem teşekkür ederim buzu bende deneyeyim benimde iki ayağımda da var ama özellikle sağ ayağım balon gibi ayaktada durmuyorum aslında evdeyim sürekli sanırım benimki de hareketsizlikten oluyor :(
Elifbc Tugceonur teşekkür ederim tavsiyeler için 🙏suyu çok içiyorum aslında ve tuza da çok dikkat ediyorum ama bu birden oldu bir kaç gün önce başladı bugün tavan yaptı.. yarın doktoru arayacağım gel derse hemen giderim artık 😕
Tugceonur Elifbc Allah korusun gebelik zehirlenmesinin sık yaşandığı haftalardayız artık daha tedbirli olmak gerekiyor 🌸
Elifbc Mennu benim de ellerim tombik tombik oldu, hareketsiz kalmak da çok etkiliyor sanırım vücudu. Ben biraz yürüyüş yaptım bugün sonra ılık bi duş aldım iyi geldi sanki.
Mennu Elifbc benxe duş aldigim günler biraz daha iyi ama ben karlı yerde yaşıyorum tek absima cikamiyorm son ay malum düşerim diye ama evdede her işi ben yapıyorum hareket içindeyim sürekli yani yine de çok uyuşma agri oluyor 🙈🤷♀️
Elifbc esraMom1 ben askında çok su tüketirim susuz duramıyorum, tuza dikkat edeceğim artık 🤷🏼♀️ yarın doktoru da bi arayacağım, hamilelikte ödem önemli biliyorum. Çok teşekkür ederim amin hepimize inşallah 🙏❤️
Elifbc Mennu kar çok tehlikeli aman aman 😕ben İzmir’de yaşıyorum kar yok ama çok merkezi yerde evim o yüzden çok kalabalık oluyor sokaklar koronadan korkuma çıkamıyorum :( zaten 2 gündür depremiydi seliydi felaketlerle boğuşuyoruz biraz da stresten oldu diyor eşim ama bilemedim 🤷🏼♀️
esraMom1 Elifbc ne demek canım rica ederim ama doktorunuzla danışmanız birlikte yol almanız daha önemli tabi ❤️
Mennu Elifbc evet bizde haberlerden izliyoruz sizi cok geçmiş olsun inşallah bu zamanlarda geçecek aydınlığa cikacaz ulkecek . Pandemi deprem simdi sel derken cidden de etkileniyoruz demek ki eşiniz hakli olabilir stres yapmamak elde değil zaten.
Elifbc Mennu çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏 can ve mal kaybımız yok çok şükür ama sabah depremle uyanmayı ertesi gün camdan bakınca sokakta akan seli eşten dosttan gelen üzücü haberleri duymak bile insanı psikolojik olarak çok etkiliyor. Salgın yüzlünden zaten hareket edemiyoruz birde üstüne bunlar.. bugünümüze de çok şükür tabi ki Allah daha beterinden saklasın 🙏 biraz psikolojik olarak toparlanıp ödemi de buzla masajla duşla evde hamile yogasıyla halleşeceğiz inşallah 😊