Gizem___ Mayisbali emzirme sütyeni civilden kapsız aldım memnunum e bebekten kaplı aldım pek beğenmedim kalıbı dar. Emzirme atleti trendyoldan aldım normal atletlerim kısa geldiği için birkaç aydır giyiyorum kalitesi çok güzel. https://ty.gl/lw1ngo36v
Mom_teacher Mayisbali ebebkten baby mom marka kapsız aldım çok rahat,ama beden olarak 2beden büyük al hatta 3 beden, hamile değilken 80 giyiyordum,90 aldım 37.haftadayz sıkmaya başladı,100 aldm çok rahat doğumdan snrada giyerim
Gizem___ Mayisbali ben normalde m giyerdim son ayları düşününce xl aldım karnımı kasmasın diye rahat oluyo boyun uzun değilse l de olur çok fark yoktur zaten