HilalzdemirEr Şuanda 6 haftalık hamileyim 3 gün önce kanamam oldu 1 saat sürdü geçti adet gibi olduğu için hemen hastaneye koştum çok şükür birşey yok kese duruyor kalp atımı için perşembe gün çağırdı doktorum erken değil mi ?
Bekleyenler HilalzdemirEr erken değil. Zaten duyamazsa o seni çağırır. Farklı bir şey olsa geç kalmış olursun erteleme canım bence
sudamlasi HilalzdemirEr belli olmaz benm 6+4 te kesem vardı kalp atışı yok tu bebek yoktu 7+4 te kalp atışını duyduk
deletedmom6295 HilalzdemirEr doktorunuzun çağırdığı tarihte gitmeye çalışın çünkü hematom alanlarını kontrol için ilk etapta sıkça çağırıyorlar ben haftada iki kez gidiyorum ne zaman çağırırsa. kanama geçirmişsiniz kalp atışını duyamazsam diye korkup da ihmal etmeyin 🙏🏻
Melisct94 HilalzdemirEr O hiç belli olmaz canım mesela benim arkadaşım 6da duydu ben 5+6da gittim duymadı 2 hafta sonra gel dedi 7+1de gittim duydu herkezin değişiyo kimisinin duyulmuyo altdan bakılıp duyuluyo. Herkezin farklı kimseye takılı kalma Allahın izniyle duyarsın inşallah. 🙏🏻☺
HilalzdemirEr Kanamam olunca perşembe günü ultrasyonda daha çok küçük haftaya gel kalp atışı için dedi