emirasaff34_ Merhaba arkadaşlar evet gün geldi çattı yarın kendi isteğimle sezeryan olucam 37+4 haftalığız dualarınızı eksik etmeyin 🙏
Mustafa8gulsah emirasaff34_ sağlıkla gelsin inşallah ☺️☺️Doğum hikayenizide okuyalım burda ☺️Bol bol okurum bu akşam
emirasaff34_ Mustafa8gulsah inşallah canım yarın 8.30 da yatışım yapılacak yazmaya çalışacam hikayemi☺️
emirasaff34_ Minnosunannesiii geçer canım geçer sanki daha dün hamilelik haberini aldığımı hatırlıyorum zaman geçiyor☺️
dyglsvn emirasaff34_ ben de bugun oldum, 37+5′te😁 hala hastanedeyim, kismetse yarin cikacagiz. sormak istedigin her seyi seve seve cevaplarim❤
emirasaff34_ dyglsvn rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım hayırlı sağlıklı olsun bebişin inşallh sezeryan mı oldun
ipekkkkkkk7 emirasaff34_ Dün doktorum bana da öyle söyledi şuan 37+4 haftalığız doktorum 3 gün geriye düşmüş gelişimi dedi yavaş kilo alımı dedi ben de bir hafta daha bekleyim dedim bakalım hakkımız da hayırlısı olsun seninki şu an kaç kilo canım benimkine 2950 dedi
Neslihanaras emirasaff34_ hmm anladim canım allhimm sağlıklı bir şekilde kucağına almayi nasıp etsin inslalhhhhhh bebek kaç kilo
Meleksmom emirasaff34_ Allah yardımcın olsun canım günümüz aynı bizim de 37+4 bekliyoruz dua et olur mu doğumun kolay olsun