AltinYildizMom 3+3 beta değerim 468 sizce normalmi fazlamı bilgisi olan yardımcı olabilirmi henüz adetim geçmedi 3 gün var daha
[silindi] AltinYildizMom benim adetime 3 gün kala 27ydi. Ama önemli olan değerin büyüklüğü değil 2 günde bir 2 katına artması diyorlar. Çoğul gebeliklerde de yüksek çıkabiliyormuş
seymabykn Normal 2 günde bi kan ver değerlerin yükseliyor mu kontrol et sonra doktor muayenesini olursun
AltinYildizMom [silindi] bende çoğul gebelik olabilirmi diye düşündüm aslında ama genel bi ortalamasi varmıdır acaba onu bilmiyorum