Asya_Batur Hanımlar merhaba Progestan 200 verdi doktor günde 2 kere kullan dedi doktor msj yoluyla verdi çağırmadı da bir sakınca olur mu kanamam olduğunu söylemiştim kontrol etmeden verdi bebeğime zarar verir mi bu ilaç
Sen1meleksin Asya_Batur yok bişey olmaz canım kontroldede ultrasonla bakıyor bişey görmediği halde verdi bana kahvemsi bi akıntı geldi demiştim mesela nolur nolmaz diye verdi size zaten kesin verirdi
Sen1meleksin Asya_Batur bebeğe hiç bir zararı olmaz zaten progesteron hormonunu vucut salgılıyor hamilelikte
Bgm_61 Asya_Batur Progestan bebeğin rahime iyi tutunmasını sağlar bebeğe hiçbir zararı yok. 5. Haftamdan beri kullanıyorum 26 haftalık gebeyim.
SedaOzdmrr Hayır benim de kanamam oldu progestan 200verdi kullandım bitene kadar fitil şeklinde bı sıkıntı olmadı
Asya_Batur SedaOzdmrr çok teşekkür ediyorum 🤲🏽 Ya hiç çağırmadı kontrol etmeden ilaçın adını verdi al kullan günde 2 kere dedi tedirgin oldum
Eni Asya_Batur aynı şekilde başlamıştım aylardır kullanıyorum ve bugün kontrolümde devam dedi. Bebeğin tutunmasını sağlıyormuş ilk haftalarda. Ağrı ve kanamayı da önlüyormuş
Asya_Batur Sen1meleksin çok teşekkür ediyorum allah razı olsun sizden allah kucağınıza sağlıkla versin 😍🤲🏽 Ama hiç kontrol etmedi msjla kanamamı bildirdim yazarak verdi kontrole çağırmadığı için tedirgin oldum 🥺
Asya_Batur Bgm_61 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben 11 haftamdayım kontrole çağırmadı msj yolu ile ilacın adını yazdı kullan dedi ben de tedirgin oldum 😞
seymabykn Asya_Batur yok zararı olmaz. Hem bebeğin tutulması için hemde kanaman olmaması için kullanılıyo düşüğü engelliyor. Bende gece yatmadan 2 tane üst üste kullanıyordum 200 ml olanından. Ayrıca kasık ağrılarına da çok iyi geliyo
Asya_Batur seymabykn teşekkür ediyorum allah razı olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allahım bana da 200mg vermiş fitil olarak mı 😩
seymabykn Asya_Batur Doktorun fitil olarak yazdıysa genital den kullanacaksın, içeceksin dediyse ağzdan
Egemensemra Asya_Batur dusuk.riski olanlara veriyor.doktor bende kullandim bi tehlikesi yok merak etmwyin
Bulutsevdasi Asya_Batur hayır. Zaten gebelik hormonudur. Sende sayılıyorsun. Yeteri kadar salgılanmadigi zaman düşük tehtidi oluşur. O yzuden vermiştir. Bnde kullanıyorum merak etme . Düzenli kullan. Geçmiş olsun
Asya_Batur Bulutsevdasi teşekkür ediyorum size de geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah teşekkür ediyorum 🤲🏽