Bugün gittim erbil beye cok iyi bir doktor gerçekten fiyati nakit 320 tl kart ile 380 tl umraniyede klinikte
Herşeye tek tek bakıyo ve o kadar ilgili bir doktor kii. Ölçüyo ilk önce olması gereken ölçümü söylüyo evet kızımız olması gereke ölçümde diyo ölçümü söylüyo kesinlikle tavsiye ederim 🙂