Huda_Cakir23 Kızlar gebeliğimin 12. Haftasındayım dün birde bugün koyu kahve renginde akıntım oldu ağrım yok bu normal bişey mi acile gitmelimiyim😢 Doğum yapacağım ebe ile konuştum o normal dedi başına böyle bişey gelen varmı😔
ssnnmmm Huda_Cakir23 haftan küçük olsa belki tutunma kanaması olabilir ama 12.haftada normal değil bi doktorun görmesinde fayda var çok geçmiş olsun
Hemsireanne1 Huda_Cakir23 böyle durumlarda kesinlikle doktorun görmesi gerekiyor ilk haftalarda yerleşme kanaması oluyor normal bi durum olsa bile doktorun yinede görmesi gerekir progestan hap veya iğne kullanmanız gerekebilir yatak istirahati yapmanız gerekir lütfen sadece ebeye sormakla kalmayın bende 26 haftalık gebeyim ilk zamanlardada kanamalarım oldu korkulacak bir şey olmayadabilir ama doktor görmesi lazım geçmiş olsun
fethiyeli48-48 Huda_Cakir23 benim bir mercimek kadar gelmişti doktorum mutlaka doktora git dedi il dışındaydım bebeğimi kaybettim kalbi durmuş . İhmal etme
hilal-a Canım ben bu tarz akıntılar normal değil diye biliyorum acile gitsen iyi olur en azından ultrasonda bakarlar normalse için rahat eder değilse de tedbir alınır