Benim eşim asker talinciyim dışarı göreve de çok gidiyo kiracıyım da o yüzden hem uzun süre kullansın hem de her gittiğim yere rahat götürim yer kaplamasın diye yoykonun anne yanı park yatak aldım kurdum çok güzel kaliteli de memnunum ama siz kendinize ait eviniz var ve benim gibi durumunuz yoksa park yatak sevmiyosanız 4 kademeli anne yanı ahşap beşikler var onlardan alabilirsiniz