Zehra_001 akay123 Canım bence güzel olan sence değildir bu zevk meselesi sen seviyorsan koy ama mihra mesela söylemesi zor ve tınısı kötü geldi o açıdan
akay123 Merinosunannesii çok kararsızım bir tane kızım var ismi aysima onda hiç zorlanmamıştım belliydi çünkü bunda baya zorlanıyorum çok zor isim koymak
akay123 Merinosunannesii ben belinay istiyordum ama herkes ay ay doldurup napcaksın diyor annemin döyleme tarzıyla yazdım😂😂 yani ettaf onaylamayınca insanı soğutuyorşar o yüzden aylı düşünmüyoruö😂
Merinosunannesii akay123 aman sen ne bakıyon millete bende gözde koycam nasipse niye gözde Baska isim bulamadınız mı diyorlar 😂😂bende onu beğendim diyorum