Zeynep1278 Nuna kullanan veya çevresinde kullanip memnun kalan var mi acaba? Bilgisi olan yazarsa sevinirim
MaysaBade Zeynep1278 ben aldım ama henüz kullanmadım bu yaprak şeklinde olan modeli . Mayısta nasipse 🌹
Zeynep1278 MaysaBade ebebek de bu gece indirime girecek alsam mı diye çok kararsız kaldım. Siz ne kadara almıştınız. Göründüğü gibi sağlam bir ürün mü . Sağlıkla kucağıniza alın inşallah
Zeynep1278 mommysweet az önce aldım nunayi e bebek indiriminde. Diğer dediginiz markayı bilmiyorum ama nuna için hep olumlu yorumlar okudum. Kullanan iki kişiye de danıştım uzun ömürlü olduğunu ve çok memnun olduklarını söylediler
mommysweet Zeynep1278 yarın sabah gidip bakıcam bende ikisinede joiede girecek ayın 5 inde nuna ile arasında kaldım çok ya
Gamzegs Zeynep1278 hangi renk aldın canım bende aldım biraz önce 😅 herkes çok memnun joie sansa bi arkadaşım sadece 4ay kullanabildi o yüzden bende nunaya karar vermiştim uzun vadeli ve dayanıklı bi ürün olduğu için.
Zeynep1278 Gamzegs gri siyah olanı aldım ben . İçi beyaz olanı çok kullanışlı bulmadım hemen kir gösterir diye 😄
Bebeque16 4 ay önce aceleci davranıp 1000 tl ye aldım. E bebek çalışanları stoğu bulunmuyor hemen alın vs demişlerdi 🙄 şuan 719 tl. Keşke bekleseymişim.