Kızlar sezaryen olalı bugun tam 1 hafta oldu son iki gündür kanamam kahverengi akıntı şeklindeydi bugün tekrar kırmızı gelmeye başladı ama miktarı az baya. Çok hafif de karın ağrım bel ağrım var dikiş yerlerimde sızılar var ne yapmalıyım normal mi yoksa doktora gideyim mi ? İnternetten baktım sezaryen kanaması kırmızıdan kahverengiye sonra beyaz akıntıya dönüşür sonra biter yazıyor ama bugün sanki kahverengi den geri kırmızıya döndü