Bize de azosperm ve kriptoozosperm teşhisi konuldu genetik test yaptırdık ankara üniversitesi hastanesinde , azfc bölgesinde delesyon denildi probleme bu da spermin iyi ya da kotu az bir şekilde çıkışı olduğunu ve çevresel faktörlerden kaynakli olup, zamanla bitebilecegini söylediler . Çoğalma söz konusu değilmiş gibi direk tüp bebege yönlendik ve sperm çıkışı ne bin ne yüz sadece tek tük oluyor tekli hanelere 8-10 adet falan, bizim için önemli olan sperm çıkışı olmasi sukur ki ne kadar sperm o kadar yumurta döllenme ihtimali demek 4. Tedavimizde su an 38 haftalık hamileyim ve iyi araştırıp yapmanız gereken ne varsa bi an önce yapmanızı öneririm vakit kaybetmeyin