Pink1122 bende ilk adet gördüğüm günden beri düzensizlik vardı ve mis gibi polikistik oversin dedi gittiğim bütün doktorlar hamile kalman zor ama imkansız değil dedi . Evlendiğimiz ilk günden itibaren eşim baba olmak çok istiyordu bende kendimi hazır hissettiğimde doktora gittim ve duphaston kullanmaya başladım söylediğin gibi gebelik olursa tutunmasını olmazsa adet görmeyi sağlıyordu 3 ay kullandım gebelik elde edilemedi doktor yumurtlama takibi yapalım dedi ve klomene başlattı yumurtalar çok güzel olgunlaşıyordu zamanı gelince çatlama iğnesi yapıldı 3 ay boyunca yine gebelik elde edilemedi . Bu arada eşime de test yapıldı . En son doktorum rahim filmi çekilmemi istedi o da çekildi hiçbir sorun olmadığını söylediler . Yumurtlamada , çatlamada , sperm testinde , rahim filminde hiçbir şeyde sorun yoktu ama yine de olmuyordu . Doktor bu ay hiç bişey kullanma rahim filmi sonrası gebelik elde edilebiliyor dedi ve o ay kist oluştu bende sanırım bünye klomene alıştı ve bırakınca kist oluşmasına sebep olmuştu . O ay adet günüm geçti duphaston kullandım adet olabilmek için ve adet olduğumda farklı bir doktora gittim adetin 5. Günü femaraya başlattı ilaç bitiminin ardından kontrole çağırdı yumurtlama yine başarılıydı gün verdi çatlatma iğnesi için ve çok afedersin ilişki için de gün ve saat verdi söylediklerine harfi harfiyen uyduk ve çok şükür gebelik oluştu ☺️ Ama geçen aylardan farklı düşünmedim fazla hobilerimle ilgilendim kafamı ondan başka her şeye verdim ufak bir tatil yaptık .. en büyük etken aslında bizim kafamızda bitiyor stres yapmayarak oluruna bırakmak lazım. Bir çok insan o kadar çok şey söylüyor ki yaşımız çok genç olmasına rağmen hepsine kulaklarımızı kapattık . Allah bize nasip etti canım seni çok iyi anlıyorum bol bol dua edicem Sana ve tüm isteyenlere hayırlı ve sağlıklı bir zamanda bu mutluluğu yaşatsın 😊 biraz uzun oldu kusura bakma