Elif551 çok geçmiş olsun Rabbim en hayırlı ve kısa zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah. Benim de ilk gebeliğimde kalbi durmuştu doktor sizin gibi bekleyelim kendi düşmezse alırız demişti. Süreci hızlandırmak adına sürekli evin içinde yürüyüş yapmamı, sıcak suya oturmamı, merdiven inip çıkmamı ve eğilip kalkmamı tavsiye etmişti. O şekilde gerçekleşti. Sizin için en hayırlısı neyse öyle olsun inşallah. Bir de maydonoz suyu da etkili diyorlar.